מדיניות משלוחים

אספקת המוצרים

1. החנות ו/או הספקים לפי העניין ידאגו לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר ,לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה , תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר , אלא אם צויין מפורשות אחרת.
2. החנות ו/או הספקים יפעלו כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המכירה , וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי.
החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
2.1 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב יחרום ונזקי טבע.
2.2 שביתה אצל ספקים של שרותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
2.3 כל סיבה שאינן בשליטת החברה.

3. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח .

משלוחים

המוצרים נשלחים באמצעות חברת שילוח חיצונית “צ’יטה” או דרכנו, ומסופקים ללקוח לאחר אישור ההזמנה במידה והמוצרים נמצאים במלאי.

ימי עסקים אינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג, חגי מוסלימים ( אל-פטר, אל- אדחא) ומועדי וחגי ישראל.
לקוח עסקי ופרטי אשר לא ימצא בכתובת שמסר בזמן ביקור השליח – תושאר הודעה לצורך תיאום מועד אספקה חדש.
לקוח עסקי ופרטי שלא ימצא בכתובת שמסר לאחר שתואם עמו מועד אספקה חדש – יחויב בעלות המשלוח החדש.

תיתכן תוספת תשלום עבור משלוח לירושלים וסביבתה ולאזורים מיוחדים כמפורט (לחץ לקבלת פירוט) החיוב יעשה לאחר עדכון הלקוח.

אג’יאל עושה כל המאמצים כדי לוודא, שהמוצר המוזמן קיים במלאי היבואן, הספק, או כי השירות המוצע ניתן ליישום. לכן, יכול להיות, בתום לב, שמסוף תהליך המכירה, יתברר כי המוצר חסר מן מלאי היבואן, הספק או כי השירות איננו זמין. במצב זה, נציע ללקוח מוצר דומה בתכונותיו ובמחירו למוצר שהוזמן, בפנייה ישירה אליו באמצעות הטלפון או הדואר האלקטרוני. במידה והלקוח לא מעוניין במוצר החלופי, יש לו את הזכות לבטל את ההזמנה. במקרה כזה, תבוטל הזמנת המוצר גם לאחר תשלום, והכסף יוחזר לו.

משלוח חריג

באתר מוצגים מוצרים בגלל משקלם או גודלם החריג דורשים היערכות לוגיסטית אחרת לצורך המשלוח.
עלות המשלוח והסייגים למשלוח יצוינו טלפונית ע”י שיחה יזומה של נציגי “אג’יאל” טרם ביצוע החיוב וטרם יציאת ההזמנה.

הצטרפו למועדון
הרשמו ותהנו מעדכונים ומבצעים חמים